[O1] jakie szczęki kupić

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarol
    Drive
    • 2009
    • 48

    [O1] jakie szczęki kupić

    Marolex 2000 plus przerobiony oczywiście
  • zgucio
    Rider
    • 2007
    • 691

    #2
    [O1] jakie szczęki kupić

    Witam

    Potrzebuje szybkiej pomocy nie wiem co będzie lepsze szczęki firmy:

    TRW Lukas GS8639 http://autowanda.pl/?page=shop/flypa...id=16&offset=3

    czy

    ATE 03.0137-0357.2 http://www.motoneo.pl/t/czesci/z1/AT...TE03.0137-0357

    ewntualnie

    ATE w zestawie ze sprężynkami 03.0525-0022.3 http://www.moto1000.pl/product_info....oduct_id=42802

    Bębny biore zimmermann 600.1965.00, cylinderki aluminiowe ATE i sprężynki też chce ATE

    Chce żeby dobrze hamowały i nie trzeszczały, 4 lata temu zmieniałem same szczęki na jakieś tanie badziewie i jak auto stoi na hamulcu a ktoś wsiada lub wysiada to strasznie hałasują

    temat o tarczach i klockach już jest, przeczytałem cały niestety nic nie ma o hamulcach bębnowych.
    ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

    JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Zamieszczone przez zgucio
      Bębny biore zimmermann 600.1965.00, cylinderki aluminiowe ATE i sprężynki też chce ATE
      To szczęki też weź ATE.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • zgucio
        Rider
        • 2007
        • 691

        #4
        kabanos, ale zależy mi żeby to dobrze hamowało i nie hałasowało a nie żeby było z jednej firmy.

        nie wiem jak z jakością tych szczęk jak zresztą TRW a w necie o szczękach ciężko znaleść cokolwiek

        Brat mieszka w Krakowie pracuje w jakiejś hurtowni motoryzacyjnej ceny mam przystępne dlatego wole dołożyć i kupić cośs lepszego tylko ciężko powiedzieć co jest lepsze.
        ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

        JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Co do szczęk to nie mam dośwadczenia. Ja mam z tyłu tarcze i klocki ATE i nie ma problemu z hamowaniem. ATE to raczej sprawdzona firma.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • qasqu
            Classic
            • 2011
            • 15

            #6
            Witam
            Nie chciałem nowego tematu zakładać. Co myślicie o kupnie takich szczęk http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=195 i takich bębnów http://www.skodaczesci.pl/oferta/cze...VrYWo9c3p1a2Fq czy to ma jakiś sens? Ktoś zakładał takowe?

            Komentarz

            • zgucio
              Rider
              • 2007
              • 691

              #7
              bębny są firmy VIKA ponoć czeskie ale gdzie produkowane tego nie wiadomo

              Co do tanich szczęk ja już sie wyleczyłem, kiedyś jak poszedł mi cylinderek wymieniłem też szczęki na najtańsze hamowac hamują ale strasznie szkrzypią, trzymam noge na hamulcu jak ktoś wysiada z auta a one skrzypią jak zawieszenie w żuku

              ja kupiłem do siebie bębny zimmerman za 135zł/sztuka i szczęki TRW jeszcze tego nie zmontowałem więc nie napisze czy dobre czy złe

              dokup do tego nowe sprężyny i plastikowe ślizgi z serwisie za komplet na 2 koła zapłaciłem 25zł a na skoda części są po 5zł sztuka gdzie idzie chyba 8 na koło
              ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

              JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

              Komentarz

              • chimek11
                Rider
                • 2007
                • 482

                #8
                vika to tanie chinole, miałem. nie polecam. straszne badziewie. jajowate :evil:

                Komentarz

                • giqus
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 102
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  Ja u siebie mam zamontowane ATE szczęki, i mogę stwierdzić że ORI mają lepsze dopasowanie (nie wiem kto produkuje w ori).
                  Podobno ori szczęki są nitowane, prawda?

                  Komentarz

                  • qasqu
                    Classic
                    • 2011
                    • 15

                    #10
                    Czyli wniosek prosty jak zawsze- lepiej dołożyć parę groszy :wink:

                    Komentarz

                    • zgucio
                      Rider
                      • 2007
                      • 691

                      #11
                      chimek11, pociesze cię zimmermann też nie najlepszy według mojego mechanika, po założeniu i przykręceniu śruby trzymającej nie można obrócić bębna więc zostały tylko przyłapane a trzymają je śruby od felg.

                      narazie przy hamowaniu nie czuje skoków ale przejechałem dopiero 10km za tydzień robie trase 400km zobaczymy jak to będzie

                      Miałem wziąć TRW troche droższe ale te polecił Pan z hamulce.net tak chwalony na forum i co? okazało się że jednak nie trzymają parametrów.

                      Jak coś będzie nie tak podczas hamowania to złoże reklamacje.
                      ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                      JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                      Komentarz

                      • s1
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 185

                        #12
                        Siemanko
                        Ja w tamtym roku zamontowałem szczeki TRW i zrobiłem jakies 20 tys, nie wiem jak ATE ale jak dla mnie TRW spisują sie rewelacja, b.dobre hamulce zero pisków itp, ale radze wymienic i tak komplet sprężynek, kos\zt zaden a roboty sobie w razie czego zaoszczezisz.

                        Komentarz

                        Pracuję...